English follows.

Call for Translators / دَعــْوَة لـــِلــمُــترّجِمـيــن

في إطار السعي الدائم لبناء شبكة علاقات المترجمين مع دائرة اللغات والترجمة في رتاج، فإننا ندعو المهنيين ذوي الخبرة والمعرفة في مجال الترجمة التحريرية أو الترجمة الفورية في فلسطين أو الخارج للتواصل معنا للعمل سويًا في هذا المضمار من خلال تعبئة المعلومات أدناه وإرسال السيرة الذاتية عبر البريد الإلكتروني.

على مدار سبعة عشر عامًا من تقدميها لمختلف الخدمات اللغوية للقطاعين العام والخاص وللمنظمات الأهلية ازدادت قاعدة الزبائن من المؤسسات والأفراد، وبالتالي، طورت رتاج إجراءات العمل لديها لتتمكن من إدارة مشاريع الترجمة وبناء قوائم للمصطلحات بشكل مميز يضمن تقديم خدمة مميّزة في جودتها.

يعمل فريق رتاج في عدة لغات كما هو موضح أدناه. وإن كنت تترجم إلى لغات مختلفة غير المدرجة أدناه لا تتردد في الرد على الدعوة.

لاستكمال طلب الانضمام يُرجى تعبئة النموذج أدناه واتباعه بإرسال سيرتك الذاتية للبريد الإلكتروني التالي: ritajlsd@ritajms.com

Ritaj Managerial Solutions is always seeking to grow its pool of outsourced professional translators and language service providers, and as such, maintains an open call for interested translators to apply and become part of our team. If you have the expertise required in translation or interpretation, in Palestine or abroad, we encourage you to apply below and email us your CV.

Through its 17 years of providing language services for the private, public and NGO sectors, Ritaj has accumulated a wealth of experience in managing projects and building glossary lists.

Ritaj relies on a strong relationship with the business community by committing to work hand in hand to offer top-notch quality service.

Ritaj’s portfolio includes various language pairs as listed below. Professionals mastering different language pairs than the listed ones are welcome to apply.

To complete your submission, fill the form below and email your CV to: ritajlsd@ritajms.com

لاستكمال طلب التقديم، لا تنسى إرسال السيرة الذاتية إلى

ritajlsd@ritajms.com

To complete your submission, kindly provide us with your CV via: ritajlsd@ritajms.com