رِتَاج تكرم مُدربيهَا أثناء جلسة التّخطيط لِعام 2019

English below.

رِتَاج تكرم ِمُدربيهَا أثناء جلسة التّخطيط لِعام 2019

رِتَاج تكرم مُدربيهَا أثناء جلسة التّخطيط لِعام 2019 3

أشارت المدير العام لشركة رتاج للحلول الإدارية إلى: “إنّ الأفكار التي نتجت من خلال إشراك مُدَربينا تُؤكّد عَلى دورههم الجَوهري في نقل المعرفة لخدمة التّنمية الاقتصادية بشكل عام والتنمية الفردية على وجه الخصوص”

(رام الله -30 كانون الأول 2018)
قدمت شركة رتاج للحلول الإدارية، وهي شركة تدريب رائدة مقرها رام الله، رسالة شُكر تُعرب فيها عن تقديرها لمُدربيها كجزء من جلسة التخطيط لعام 2019 الذين اختاروا التدريب سبيلا لنقل المعرفة. تعمل رتاج مع مجموعة من المدربين من قطاعات متنوعة لطرح برامج تدريبية تؤهّل الحصول على شهادات معتمدة دُوليّاً، بالإضافة إلى طرح برامج تدريبية لتطوير القدرات الشخصية والمهنية
تركز شركة رتاج على قطاعي الأعمال والتنمية، حيث جمع هذا اللقاء مختلف المدربين ممن عملوا مع رتاج أو ممن يحتمل التعاقد معهم مستقبلا للتشاور في البرامج التدريبية الأكثر صِلة بتطور دولة فلسطين، لا سيما في ظل الظروف الاقتصادية الراهنة
المُدَربُون الذين تم تقديرهم هم: السيد بهجت لدادوة، خبير في إدارة المشاريع، والسيد فراس أبو قطيش، خبير في التدقيق المالي، والسيد وجيه الرفاعي، خبير في تكنولوجيا المعلومات، والسيد محمود بيضون، خبير في الصحة النفسية، والسيد بدر الهدهد، خبير في الريادة وتنمية الشباب، والسيدة ربا مصلح، خبيرة في بناء القدرات وتنمية الشباب، والسيد سمير بيضون، خبير في التخطيط الاستراتيجي، والسيد سائد كرزون، خبير في الإعلام الرقمي، والسيد محمد برغوثي، خبير في إدارة الموارد البشرية، والسيد طارق درابيع، خبير في المحاسبة، والسيدة رانية فلفل، خبيرة في اللغات والترجمة، والسيد وحيد زهران، خبير في الإدارة، والسيد وحيد جبران، خبير في التدريب، والسيد محمود خويص، خبير في إدارة المشتريات، والسيد رياض جمعة، خبير في الريادة والإدارة
وتَرأّست هذه الجلسة السيّدة نسرين مُصلح، المدير العام لشركة رتاج للحلول الإدارية. حيث أشارت إلى ” إنّ الأفكار التي نتجت من خلال إشراك مُدَربينا تُؤكّد عَلى دورههم الجَوهري في نقل المعرفة لخدمة التّنمية الاقتصادية بشكل عام والتنمية الفردية على وجه الخصوص”

Ritaj Appreciates its Trainers in a 2019 Planning Session

رِتَاج تكرم مُدربيهَا أثناء جلسة التّخطيط لِعام 2019 3

Ritaj’s Managing Director: “The insights gained by engaging our trainers reaffirms their key role in transferring knowledge for the sake of our overall economic and personal development.

(Ramallah – 30/12/2018) – Ritaj Managerial Solutions, a leading training company based in Ramallah, offered a token of their appreciation to their trainers today as part of a 2019 planning session. Ritaj works with a pool of trainers in all fields of international certification training, as well as personal and professional development training.

Ritaj focuses on the business and development sectors and met with existing trainers and prospective trainers to plan which trainings are most relevant to Palestine’s development, especially given the difficult market conditions.

Those trainers who were appreciated during the event were: Mr. Bahjat Ladadweh, expert in project management; Mr. Firas Abu Qtaish, expert in financial auditing; Mr. Wajih al Refai, expert in IT; Dr. Mahmoud Baidoun, expert in psychological health; Mr. Bader Al hudhud, expert in entrepreneurship and youth development; Ms. Ruba Musleh, expert in capacity building and youth development; Dr. Samir Baidoun, expert in strategic planning; Mr. Saed Karzoun, expert in digital media; Mr. Mohammad Barghouthi, expert in human resources; Mr. Tarek Drabea, expert in accounting; Dr. Rania Filfil, expert in translation; Mr. Wahid Zahran, expert in management; Mr. Wahid Jubran, expert in training; Mr. Mahmoud Khweis, expert in procurement; and Mr. Riyad Joma, expert in entrepreneurship and management.

Moderating the event was Ms. Nisreen Musleh, Managing Director of Ritaj Managerial Solutions, Ms. Musleh, noted that “The insights gained by engaging our trainers reaffirms their key role in transferring knowledge for the sake of our overall economic and personal development.”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.